Datapoint to pierwszy w Polsce wirtualny data room (ang. VDR)
Wirtualny data room stanowi bazę dokumentów, udostępnianą pod wskazanym adresem internetowym. Aplikacja służy do załadowania, skatalogowania i kontrolowanego udostępniania dokumentów autoryzowanym podmiotom, z jednej lub kilku niezależnych firm.
Aplikacja oferowana jest w formie usługi, udostępnianej na określony czas, pod realizację konkretnego projektu i nie wymaga jakichkolwiek wdrożeń po stronie klienta. Dodatkowo, przez cały czas trwania projektu, proces wspierany jest przez zespół specjalistów Datapoint na każdym etapie. Począwszy od pomocy we właściwym skatalogowaniu i skanowaniu dokumentów, przez pomoc w ich załadowaniu do aplikacji, po zarządzanie VDR w imieniu klienta oraz całodniowe wsparcie techniczne dostępne dla każdego użytkownika w trakcie korzystania z VDR.
Wirtualny data room używany jest przede wszystkim do wsparcia badania dokumentacji Spółki przez zainteresowane podmioty w proces
Rubież 46 46/C/88
tel. 506 044 056