W ofercie TaskMe znajduje się wirtualny sekretariat i możliwość wynajęcia doświadczonego office managera. Usługi przeznaczone są dla firm, które chcą zlecić outsourcing poszczególnych zadań w rozsądnej cenie. Zamiast zatrudniać własnych pracowników lub poświęcać dużo czasu na prowadzenie działań biurowych, przedsiębiorcy mogą skupić się na pracy nad zasadniczymi celami i produkcji określonych dóbr. Wirtualna sekretarka zajmuje się między innymi:
• odbieraniem telefonów i umawianiem spotkań,
• prowadzeniem biznesowego kalendarza,
• tworzeniem baz danych, raportów i analiz,
• organizacją podróży służbowych i konferencji,
• wyszukiwaniem informacji,
• tworzeniem ofert.
Wielu klientów decyduje się również na wsparcie profesjonalnego office managera. Do jego zadań należy nadzorowanie procesów zachodzących w firmie, zaopatrzenie biura oraz zarządzanie CRM. Zakres świadczonych usług może zostać dopasowany do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy. Zapewniono korzystny i przejrzysty cennik oraz dobry kontakt z zaangażowanymi pracownikami.
Bronisławy Śmidowicz 24